CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, October 6, 2009

~berlalu sudah~

bercinta x semestinye memiliki....
saat ini, segalanye terlerai sudah..
dia bukan milikku...
Ya Allah, ini ker yg terjadi akhirnye...
sakitnye menanggung perasaan kecewa...
Ya Allah...aku mohon petunjukmu...
hilangkan dia dari pandangan mata hati ku...
andai ini satu balasan atas kesetiaan dan kejujuran aku pd nye...
andai ini yg tertulis bukan aku jd miliknye...
andai derita ini ader hikmah di sebaliknye...
aku redha...
mgkn ini jalan terbaik...
btl kata org...jgn terlalu menyayangi...nnt dia pasti jd org yg plg kt benci...
buatmu sayang....aku sentiasa doakan yg terbaik buat mu...
moga kau bertemu dgn insan yg dpt membahagiakan dirimu....
aku turut bahagia jika kau bhg...
aku simpan kemas semuanye kenangan kita...
sesungguhnye..aku memerlukan kekuatanMu Ya Allah....

0 comments: